ارسال پاسخ

۱۵ مهر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2455

pvc-asso.ir

رشد بازار لوله های  PVC در اروپا

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: بازار لوله های  pvc اروپا تا سال 2024 به 6.8 میلیون تن خواهد رسید که ناشی از رشد بخش ساختمان سازی است.

آخرین گزارش گروه IMRAC با عنوان بازار لوله هایPVC در اروپا، روند صنعت، رشد، سهم و پیش بینی از سال 2024 تا 2019،  تخمین می زند که بازار لوله های  PVC در اروپا به حجمی حدود 5.2 میلیون تن در سال 2018 رسیده است.  PVC ترموپلاستیکی با کاربرد گسترده است که از 57 درصد کلر و 43 درصد کربن تشکیل شده است.

 

کاربرد لوله های  PVC عمدتا در بخش ساخت و ساز است. این لوله ها همچنین در کاربردهای فاضلاب شهری، فاضلاب ساختمان، کشاورزی، جمع آوری آب باران و محافظت کابل های برقی استفاده می شود. این لوله ها در برابر مواد شیمیایی و همچنین فشار بالای سیالات مقاوم است و برای استفاده در توزیع آب آشامیدنی مناسب است.

 

این لوله ها همچنین برای بازسازی ها و نوسازی ها و اغلب در جایگزینی با مواد سنتی مانند لوله های فلزی استفاده می شود. لوله های  PVC نه تنها با دوام  و از نظر وزنی سبک هستند، بلکه مقرون به صرفه بوده و نصب آنها راحت است. درجه بالای ثبات و مقاومت در برابر خوردگی آنها را به گزینه ای مناسب برای استفاده در مناطق مستعد زلزله تبدیل کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد